entotre


firefem

Annonse

fredag 20. august 2010

Det nærmer seg oppstart ;)


Mandag 30. August 2010 kl. 10:00
er jeg på "skole"benken igjen ;)

Er veldig spent, kan man si =)
Forelesninger er på torsdager fra klokka 08:30.

Eldstejenta har fri tirsdager i år,
så da slipper jeg å tenke på pass til henne.

Minstemor må vi fikse pass til.


I'm So Exited!!!


Endelig skal jeg få tatt opp faget igjen,
og denne gangen skal jeg helt i mål ;)


Kan umulig være så mye som går galt denne gangen,
som sist... *krysse fingrene*




Jeg er forresten den eneste i vår kommune som skal
ta ambulansefaget *ler*

Så den studiegruppa jeg så for meg, blir ganske liten gitt ;)

Tror alle møter må bli hjemme hos MEG!

Om ei stund kommer min kjære og
henter meg og jentene.
Da skal vi ha ei koselig helg sammen,
før det er skolestart i 3-klasse for storesøster på mandag,
og deretter reiser mannen og jeg til Bodø på tirsdag
og blir noen dager der pga operasjonene han skal gjennom...

Litjmor skal igjen være hos mormor og morfar, altså, her vi er nå.

Storesøster får forhåpentligvis være hos mannens
eldste søster, som selv har 3 skolejenter :)

Ha en flotters dag!
Jeg kommer sterkere tilbake ;)

Endelig-fredags-klemmer fra

Photobucket


*Knegg!*
Ironisk nok ble dette innlegget,
innlegg nr. 113 *ler*

2 kommentarer:

  1. Ønsker masser av lykke til med studiene:)))
    Så glad du endelig er kommet i gang igjen og fortsjetter veien mot drømmeyrket ditt:)

    Ønsker dere en GOD HELG!

    Håper alt går greit til uka, så mye som skjer!

    Millaklem

    SvarSlett
  2. Lykke til som student igjen - det blir sikkert superspennende!! Morsomme kollokviegrupper da med andre ord:-)

    Ha en flotters helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...