entotre


firefem

Annonse

mandag 2. august 2010

Beautiful Blogger Award



Jeg har fått en kjempeskjønn award
fra søte Nina med bloggen
Typisk Nina

Tuuusen takk, for både award og koselige, rørende ord om meg og min blogg :)
*Stor klem*



Med awarden, følger det en oppgave.
Man skal enten skrive 7 ting om seg selv, eller 7 ønsker.
Deretter sender man den videre, til så mange man ønsker :)

Selv om jeg tok en utfordring i går, her på bloggen min,
velger jeg å skrive 7 nye ting om meg selv.
Så får vi se om jeg får DET til da, synes det er vanskelig jeg ;)

1. Jeg er en 1983-modell, og sommerbarn av dimensjoner.
Det finnes ingen bedre årstid for meg enn sommeren, foruten den perioden det er jul.

2. Jeg er ofte stille og forsiktig blandt nye folk, men når jeg føler meg
passe trygg på dem, så er jeg ei skravlesjur av dimensjoner ;)

3. Jeg er snill, omsorgsfull, sta, småhissig - men blid så fort jeg snur meg igjen,
det skal ENORMT MYE til før jeg er langsint - jeg orker rett og slett ikke å gå og være
sint og sur hele tiden, det er jo SÅ kjedelig og utrivelig.

(Jeg synes det er sååå rart å skrive noe positivt om seg selv, men jeg trenger treninga ;) ..)

4. Jeg tåler IKKE urettferdighet, jeg strekker meg særdeles langt for familie og venner.
Dersom en venn "tråkker på" tillitten mellom oss, tar det dessverre lang tid
før sårene gror, dersom jeg ikke virkelig SER at vedkommende
virkelig angrer og er lei seg for det.

5. Jeg ELSKER farger, men klæsjer ikke rødt på en vegg, grønt på
neste vegg, lilla på vegg nr 3. og rosa på den fjerde veggen.
Jeg liker å ha lyse vegger, og jeg er glad i farger som går i bruntoner,
så får jeg heller ha fargerike detaljer, bare det fungerer sammen :)

6. Jeg er oppvokst ved havet, og for meg finnes det ikke noe finere
enn å sitte på bergene, se utover havet og nyte en vakker solnedgang...
Jeg har min egen plass - der jeg er vokst opp, der jeg ofte satt i mine egne
tanker, alene og bare tok inn naturen, havet og friheten :)
Hender fortsatt jeg gjør det ;)

7. Jeg er igrunn en kreativ person, som har tusen prosjekter på gang samtidig.
Dessverre blir det til at de fleste blir liggende i evigheter før jeg får dem
ferdige, hvis jeg får dem ferdige.
Jeg tegner, syr, mekker, snekrer, scrapper, broderer, maler, strikker, hekler...
Og en hel del mer...
Noen ting elsker jeg å gjøre, andre ting fordrar jeg ikke å gjøre, men gjør dem læll ;)

8. Et bonus-punkt siden det sikkert ble mye likt det jeg skreiv i går på utfordringen.
Jeg har alltid humoren min i behold, selv om livet skulle gå fryktelig nedover.
DET er jeg glad for, for humor OG galgenhumor er svært viktig,
og jeg har til og med ledd av meg selv når tårene har trillet og ting har vært
svært så tungt.
Å ha evnen til å se humoren i selv det mest tragiske, DET er gull verdt ;)
Da kommer man seg ALLTID ovenpå igjen =)

Jeg vil gi denne videre til noen flotte damer,
og det er helt frivillig om dere ønsker å ta den med videre.
Vet mange synes det blir en tvang å ta med seg slike videre,
så dere velger HELT selv :)

De jeg gir denne videre til denne gangen,
er:

Min Lille Interiørhule - Ei flink og kreativ mamma, som har en nydelig blogg.

Trines Gleder - Ei fantastisk positiv dame, som har en blogg som alltid gjør meg i godt humør,
jeg setter kjempestor pris på å ha henne som bloggevenninne :)

Mona Christins Side - Ei koselig dame med en kjempekoselig blogg :)
Ei av de første jeg kom i kontakt med i blogglandia etter jeg åpnet interiørbloggen min.

Milla's Oppussing, Interiør og Kunst - ei long time nettvenninne, som også har
hevet seg på interiørblogginga :) Jeg setter ufattelig stor pris på henne,
og ønsker virkelig å treffe henne in real en dag :)

Lev Livet Lett - Ei super dame, som jeg har et kjempegodt inntrykk av
gjennom hennes blogging og kommentarer i min blogg. KLEM!

Lindas Sted - Linda er ei kjempekoselig dame, 3-barnsmor og veldig kreativ.
Hatt kontakt via nett og forum noen år, og jeg setter stor pris på henne :)

Dere som ikke er nevnt, er heller ikke glemt.
Er så ufattelig mange blogger som fortjener denne awarden :)

Og tusen takk til Nina B. som jeg fikk den av.
Hun var min første følger, og har fra starten av vært
trofast på å kommentere og følge bloggen min :)
SÅNT varmer :)

Klem

Photobucket

5 kommentarer:

  1. tusen hjerteli takk, søte du :)
    Så koseli at æ glede dæ me bloggen min :D tihi :)
    Gjør nu bra godt å få sånn varm tilbakemelding!

    Klæm

    SvarSlett
  2. Så koselig, tusen tusen takk Linnie *klemme*
    Var det ikke for deg og inspirasjonen du gir så hadde jeg nok ikke hatt noen blogg enda;)

    Ja vi MÅ møtes en dag og det er jeg sikker på at vi gjør også. Gleder meg masse til det!

    Millaklem :)

    SvarSlett
  3. Hei.

    Så koselig at du tenkte på meg når du skulle dele ut awards. Tusen ♥lig takk. Og takk for hyggelig omtale.

    Jeg har fått den før, men jeg skal ta den ved neste anledning hvor jeg har manko på blogginnleggfantasi.

    Du høres ut som ei aktiv jente med mange ferdigheter. Det må komme godt med i hverdagen.

    Stor klem Mona C

    SvarSlett
  4. Kjære vidunderlige deg - TUSEN TAKK!!
    Storveis hyggelig - igjen tusen tusen takk herlige du!!
    Og så moro å lese om deg - vet du, jeg tror det er mange som er glad i deg! Du gleder med ditt nærvær!!
    Ønsker deg en herlig uke!! - og du, den plassen du sitter på og tar inn naturen, havet og friheten - for en herlig måte og si det på!
    Nydelig!!
    Mange varme klemmer fra Lokki

    SvarSlett
  5. Den er deg vel undt ;)
    Hi hi må si jeg kjenner meg veldig igjen på punktene 2,3 og 7. Som å lese om meg selv. Morsomt!

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...