entotre


firefem

Annonse

fredag 30. desember 2011

Jul og Nyttår - og et nytt liv...



Bildet er lånt fra et søk på google

Hei igjen :)

Kanskje på tide med noen ord,
alt for lenge siden sist, men det har sine grunner...

Natt til 6. november, satt plutselig
jentene og jeg på bar bakke...
Mannen fant det for godt å skyve oss ut av livet sitt,
og siden da har vi bodd hos mine foreldre.

Er på utkikk etter mitt eget, eller VÅRT eget,
men ting tar tid.

Jentene trenger plass,
og markedet her er vanskelig siden det er mange
om leilighetene, og få leiligheter som er tilgjengelige...

Men, håper det ordner seg :)
Det gjør som regel det, sånn etterhvert :)

Så, jeg kommer nok tilbake for fullt når jeg igjen får
mitt eget å stelle med :)

Kan godt hende jeg blogger litt innimellom,
mens vi venter på at ting skal ordne seg,
men blir jo naturlig nok ikke mer fra
huset mitt, siden jeg ikke skal bo der mer...

Håper dere likevel har lyst til å henge med videre :)
Tror nok at fortsettelsen kan bli utrolig bra ;)

Har vært utrolig langt nede, veldig lenge,
men det snudde brått, og nå har jeg det bedre enn jeg
kan huske å noensinne ha hatt det...

Klart, man har sine dager,
men jeg ser virkelig frem til et nytt år, nytt liv og nye muligheter :)
2012 skal virkelig bli en ny start på noe GODT for jentene og meg :)

Jula har faktisk vært veldig fin og koselig :)

Det hadde jeg aldri trodd, i november, at den skulle bli.
Men den ble faktisk det :)

Nå tikker klokka taktfast mot et nytt år,
og jeg vil ønske dere alle sammen et
KJEMPEFINT NYTT ÅR! :)

Mange klemmer fra

Photobucket

6 kommentarer:

  1. WHAT?!?
    Oj, nå ble det hakeslepp her.

    Kan tenke meg til at du har hatt en tøff tid i det siste. Men, likevel virker det nå som om det går bra?

    Håper du finner deg et eget krypinn snart. Hører det er kjempevanskelig å finne noe på leiemarkedet her i byen. :( Du får følge litt med på den "leilighetssiden" for Mosjøen på Facebook, kanskje. ;)

    Mange store nyttårsklemmer til deg! Stå på!

    SvarSlett
  2. Mange millioner av klemmer sendes din vei, til deg og jentene dine <3
    og vit at jeg er med på en skravlings her i byen, bare rop ut om du får tid og lyst :)
    Desverre er det mange om beinet her i jakten på leilighet, men kommer tid kommer råd :)
    Lykke til Linnie, du er en sterk kvinne, det har du bevist før <3

    Aina

    SvarSlett
  3. Åååh - kjempeklem til deg og jentene! Håper 2012 blir et kjempefint år for dere, og at dere får alt på plass og finner et fint sted som passer dere :) Godt nytt år <3

    SvarSlett
  4. Lykke tel Linn! Alt ordnæ se tel slutt førr snille jente veit du ;) klem Lise

    SvarSlett
  5. Dette var veldig lei lesing Linnie. Sender masse varme tanker til deg og jentene. Ønsker deg alt godt!

    Varm klem fra meg.

    SvarSlett
  6. huff nu bei æ litt satt ut her... Masse gode varme tanka og klæmma til dæ å gopien!
    Håpe ting bynne å rette på sæ igjen nu!

    Store varme klæmma

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...