entotre


firefem

Annonse

torsdag 24. juni 2010

Sommer og bloggesløv... ;)



Hej igjen... =)

Vi hadde en fin, men noget fuktig sommerfestival ;)

Klarte ikke å se noen som ligna på Trine's mann, så ble ingen hilsning, hehe ;D

Det regna altså heeele helga.
Var såvidt opplys på lørdag, med noen fååå solstråler, før hele
himmelslusen åpna seg igjen...

Likevel var det en uforglemmelig helg,
på mange måter... ;)

Traff mange kjente, og mange jeg ikke hadde sett på år og dag...
Rart med det, at man må milevis away for å treffe kjentfolk fra nærmiljøet, hehe ;)

Bildet øverst i innlegget er av ei skål jeg kjøpte for ei stund siden...
Sikkert snart 1 mnds. tid siden... *Flau*
Den er kjøpt på Rema 1000, og er ei dip-skål.
Fulgte med skje...

Har lenge hatt lyst på sånn sammenhengende, hvit nøtteskål,
men siden vi har enormt manko på artige butikker her i byen,
så har jeg ikke funnet noen...

Denne KAN duge, fant jeg ut...
Og jeg trooor det var den nette sum av 49,- jeg betalte for den :)

Stilig er den iallefall, værtfall når man plukker vekk den jalla-skjea som fulgte med, hihi ;D

Hvis jeg får ånden over meg i helga (og det er slett ikke snickers at jeg får),
så tenkte jeg å pusse ned, evt. sparkle og grunne tv-seksjonen.

Litt avhengig av bærehjelp fra mannen, så vi får se hvordan det blir :)

Etterhvert som jeg kommer i mål med den,
har jeg tenkt å vise dere en personlig vri...

Sier ikke så mye mer nå, enn at Hilde Heimdal har en fin finger med i spillet der ;)

Besøk nettbutikken hennes.
Maken til blid og glad dame med super service, finnes ikke ;)
Link i venstre marg ;)

Håper jeg får blogget oftere fremover.
PRØVER å være innom dere også om dagene :)

Tusen takk for stemmer til Thea.
Er sååå spent på hvor mange stemmer hun får til 31. Juli :D

Tusen takk for alle kommentarer på forrige innlegg :)
Tusen takk til alle som titter innom daglig, selv om det er langt mellom
innleggene nå på sommeren :)

Jeg setter SÅ pris på besøk og kommentarer,
men vet at jeg selv i perioder sliter med å komme med kommentarer
på alle blogger jeg er innom,
man er lixom av og til litt tom for ord - og føler at mange får veldig like kommentarer :)
Ikke like lett å legge igjen personlige kommentarer hele tiden.
Så jeg er HELT sikker på at det er flere som har det slik :)

Eldstemor hadde sin siste dag som 2. Klassing onsdag 23. Juni.
Til høsten begynner snuppa i 3. Klasse...
Tiden flyyyyr!!!

Synes det var nettopp hun var noen dager på førskola lixom :)

Ja, jeg VET jeg er fæl å skrive m X på enkelte ord *rødme* ;)

I dag har det vært sikkert ooover 20 grader i skyggen, men jeg registrerte
20 siste gangen jeg så på gradestokken i dag, før 11:00 i morges...

Har sola meg litt ute, mens jentene har hoppa på trampolinen. :)

Vi har også vært på en liten fottur langs foten av Øyfjellet...
Tok noen bilder, men får ha dem til gode til et senere innlegg :)

Hører rykter om at godværet var kortvarig, og det er rimelig grått ute nå,
så blir vel en fuktig affære om man prøver å sole seg på verandaen i morgen, hihi ;D

I morgen er det 1 uke til mannen går på ferie.
Gudfaderiluggan så godt det skal bli!!!

Håper bare vi finner noe finvær i løpet av ferieukene, hihi ;D

Ønsker dere alle en fin siste rest av torsdags-kveld,
og hvis det ikke blir flere innlegg før helga, så ønsker jeg dere en skikkelig
fin SOMMER-HELG ;)

Sommer og sommerfuglklemmer fra

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Ønsker deg og dine en fin helg. Håper det blir besøk av sol-fryd.

    Oj, tenk at den er kjøpt på Rema. Jeg jobber jo på Rema, men vi har ikke hatt den i vårt sortiment. Tror det er mye lokale leverandører bortigjennom.

    Ha en fin helg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. hehe.. NEi det va vel nok av folk der nede :)
    Glær mæ til æ får oppleve den festivalen
    (sia æ egentli va pådrivern til at vi skulle dra på den i det hele tatt... i fjor vel å merke.. men da Johannes va så liten valgte æ å stå over.. å vips bei den omgjort til guttetur! MAKAN!! :D)
    Men får finne mæ en venn å dra lamme :P

    Den skåla har faktisk vi å kjøpt :)
    KJekke på ett grillbord når man ska ha alt muli tilbehør :) kan brukes til så mangt!
    Å skjeia har Johannes fått til å bruke når han spis.. stor å go førr en liten som bynne å bli storgutt :)

    Glær mæ t å se resultatet av oppussingsprosjektet ditt!
    I morra skal vi til byen å handle inn litt småting til gangen oppe, som æ malte forrige helg. Ska kjøre på me litt farga i liftgardin å detaljan :) Spennanes :D
    Å litt arti at kjæresten vil være me :)

    Håpe dokker får en flott sommerferie, å at sola vil være me dokker..
    Satse at den har løst å være litt mer enn en dag av gangen her snart! Litt smålei regnet nu :(

    Ha ei forsatt super helg!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  3. Digga den bollen! Vil å ha :S Se om jeg finner den :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...