entotre


firefem

Annonse

fredag 11. juni 2010

Litt bloggtørke og annet...

♥ Thea Karoline ♥

En aldri så liten bloggetørke hos meg ser det ut til.
Og i går mista jeg nettet, og har just fått det tilbake igjen nå...

Mye som skjer om dagen, og blogging har blitt nedprioritert.

Om 6 dager reiser vi avgårde på sommerfestival i Selbu, etter den tid blir det et lite opphold
før vi reiser på sommerferie sammen med ungene.

Jeg håper jeg får sneket inn noen interiør-relaterte innlegg innen den tid :)

Er innom dere av og til, men har vært lite rundt om i blogglandia den siste uken i det store og hele.

Ellers er litjsnuppa mi med i kåring av årets lano-unge 2010...

Blir veldig glad for alle stemmer litjsnuppa vår får :)

http://www.lano.no/bidrag/thea-nordland-24

Går dere inn på linken, kan dere stemme :)

Håper å få slengt inn et innlegg eller to i løpet av helga.
Gått masse i maling av festivalbussen vår + mekking osv.
Skifta motor i den og sånt, og fargene må oppfriskes - så de siste dagene/kveldene har
det blitt malt og styra :)

Enda en del som gjenstår.

Så skal det gjøres rent innvendig, slik at den er beboelig under neste helgs festival :)

Blir en gjeng på 6 stk. som skal bo i bussen, og så er det 2 venner til av oss som skal campe rett ved siden av (slik at vi får en stor camp lixom), med campingvogn og fortelt.
Satser på å få opp forteltet til bussen i år som i fjor, med 3 x 6 meter fortelt, hihi ;)

Vi får se vi får sjå :)

Blir artig å oppleve blandt annet E-type live for første gang.
Aldri vært noe menneske som har reist hit og dit for å få med meg konserter osv,
så er ikke så mange jeg har opplevd live som har noen betydning for meg.
Er nå Stage Dolls og Smokie jeg har satt mest pris på å oppleve live da, og så har jeg jo Too Far Gone veldig nært hjertet ;) men de er liksom ikke så vanskelig å få oppleve live, hehe :)

Nei, kjenner på duften at litjmor har laget "pakke til mamma'n ;)
Så jeg skal tusle og "åpne" den ;)

Ha en flott fredag :)

Klemmer fra
Photobucket

2 kommentarer:

  1. Så nydelig lille pien er da :)

    Festival høres gøy ut! Vi skalpå TAHITI festival i slutten av denne mnd, men vi bor i byen så blir ikke noe camping på oss da :)
    Skal se HELLBILLIES, A1 og barnefestivalen er han som vant MGP junior...GLEDER MEG!
    Ha en koselig helg!
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Så moro da! Du må legge ut bilde av dette vidunderet - og dere på tur;-)

    Håper dere får en flott helg!

    Ligger en utfordring inne hos meg til deg:-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...