entotre


firefem

Annonse

onsdag 27. mai 2015

Livstegn :)

Heihei :)

Siden sist har jeg prøvd å være mye mer aktiv, og jeg har prøvd å prioritere styrketrening i tillegg :)
Kostholdet går egentlig overraskende greit å holde under kontroll :)

Kveldens tur ble startet optimistisk, da det fortsatt var sol da jeg heiv på meg treningstøyet.
Vel ute, begynte det å striregne!
Er det ikke typisk? :P

Velvel, jeg var ute, og jeg hadde til intensjon å gi kroppen en god dose mosjon -
så da var det ikke annet å gjøre enn å bare labbe i vei, selv om man ble klissblaut av regnet ;)

Ble nesten 7km i kveld, og jeg sier meg fornøyd med det :)
Måtte ta ei annen rute enn først tenkt, da jeg plutselig støtte på en stor flokk med elg, hehe :)
Menmen, sånn er det, da må man tenke alternativt :)
Tør ikke heeelt å utfordre dem, for de kan være litt uberegnelige.

Takk for kommentarer på mitt forrige innlegg, sånt varmer, og gjør at man får lyst å blogge videre :)

Hyppigheten på innleggene nå i ny-oppstarten vil nok variere litt, da jeg har mange prosjekter på
gang på samme tid, men jeg håper det ikke tar for lang tid før jeg er back on track med hyppigere innlegg igjen :)

Fortsatt litt usikker på om jeg skal starte helt på nytt med ny blogg, og evt. ny bloggplattform, men vi får se. Jeg må tenke litt mer på det.
Den må være enkel å utforme, og jeg må kunne sette meg inn i den rimelig enkelt og greit :)
Tiden blir litt knapp til å sette seg inn i veldig avanserte greier, da man har 3 barn i hus ;)

Lurer litt på hvor mange av mine "gamle" følgere som titter innom nå som jeg har børstet støvet av bloggen min igjen :)

Klem


Photobucket

1 kommentar:

  1. Så fint det ble!

    Jeg gleder meg til å følge deg videre ihvertfall, flink som du er!! :D


    Btw, EFIT hos meg i dag, hive deg på den igjen etterhvert også?

    suss å sånn kliss!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...