entotre


firefem

Annonse

lørdag 4. august 2012

Med brukte møbler på blanke ark... :)

Heihei :) 

Er enda litt ubestemt om jeg skal starte ny blogg eller ei, 
vi får se :) 

Den siste måneden har gått med til litt oppussing og slikt, 
i vårt nye hjem. 

Vi har ikke flyttet inn enda, vil ha ting litt mer på stell først, 
men regner med at det blir i løpet av 4-6 uker ;) 

Siden ingen av oss har så veldig lyst til å dra så mye brukte møbler og slikt 
fra tidligere forhold - inn i vårt nye liv, 
så skaffer vi oss litt rimelige og brukte møbler sånn i starten :) 
Så får vi heller lagt oss opp litt cash til å kjøpe kvalitet i vår stil - sånn etterhvert ;) 

Jeg kjøpte ny king size bed etter nyttår, 
eldstejenta får ny seng, og minstemor ønsker å beholde sin seng - enda, 
så da blir det slik :) 

Nå holder jeg på med å male eldstemor sin seng - som også er kjøpt brukt. 
(Brukt i 5-6 mndr eller noe sånt). 

Begge jentene skal få nye madrasser ;) 

Enn så lenge ville jeg bare vise frem det jeg har kjøpt den siste uka, 
så vi har noe å sitte på de første ukene ;-P 
+ + 


Øverst: En pent brukt 2-seter, i grei farge :) 
Er to slike puter med da, men bare en på bildet. 
Bildet er tatt av hun som solgte den ;) 

Nederst: Et brukt bombay bord, som er malt hvitt av hun jeg kjøpte 
det hos :) 
Artig å veksle noen ord med henne igjen, 
ikke snakket med henne siden vi gikk på vgs sammen i 2001 :) 
Skal klæsje på et strøk maling til, på bordplata, og skru det litt bedre sammen, 
så er det ready to go ;)
Også dette bildet er tatt av selger (som har et utrolig koselig hjem ♥ ). 

Masse prosjekter på en gang her :) 
Men nytt liv, nytt hus og nye muligheter, 
så vurderer ny blogg altså... 
Vi får se :) 

Men her er iallefall et lite livstegn :) 

Ciaõ-Ciaõ så lenge ;)

1 kommentar:

  1. Godt å høre at du er på "et godt sted" hvor ting ser lyst ut;) klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...