entotre


firefem

Annonse

tirsdag 25. oktober 2011

Bloggtreff for Interiør-bloggere på Helgeland?

.
.

Photobucket

Hadde det vært noe?

Jeg ser at det arrangeres bloggtreff i øst og vest,
men det er jo alltid for langt unna til at jeg har mulighet til å delta.
Så jeg lurer på om det er noen stemning for et lite
treff her, om ikke annet så for oss interiørbloggere i Mosjøen,
og Sandnessjøen, kanskje Leirfjord også?
Evt. også bloggere fra Mo, Bjerka, Korgen osv?
(Tenker slik at jo kortere vei å komme seg på treff, jo mer interessant å delta).

Trenger jo ikke være noen svær greie,
men jeg tenker at det kanskje hadde vært gøy å møttes,
og kanskje stifte nye bekjentskaper? :)
Diskutere litt interiør, hus og hjem,
utveksle tips og idéer, og ellers skravle om hva det måtte være :)

Et kaffe-treff, lunsj-treff, uansett? :)

Eksempel på møtesteder er f.eks. Lilletorget her i Mosjøen,
veldig koselig der, evt. andre steder.
Åpen for forslag, bare veldig lyst til å få til noe :)


Så, noen stemning for dette? :)


Photobucket

2 kommentarer:

  1. Jeg syns det høres ut som en fantastisk idè :)))))
    Jeg er med :)

    SvarSlett
  2. Spennende tanke! :)

    Spinn videre på den, du!

    Det hadde vært kjempekoselig med et treff! :) Vi er nok ganske mange fra Helgeland som skriver om interiør, så det burde være gjennomførbart. ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...